29 mar 2013

House of Imposters

 
hej, hej
Mam dla was kolejny odcinek, który jest równie emocjonujący co poprzednie. Wyjaśnię też o co mi chodziło, mówiąc że w HOA bawią się w PLL. Miałam na myśli, że w HOA tak jak i w Kłamstewkach ktoś kogo w życiu nie podejrzewałbyś o bycie tym złym staje się nim + czarna bluza z kapturem XD No ale mniejsza. Wracając do odcinka to trochę się w nim działo. Mara zrobiła się jeszcze bardziej jędzowata dla Jerome'a. Kocham ją, ale serio w 3 sezonie mam ochotę podejść i walnąć w nią patelnią. Jerome i Joy grali scenę (chyba nowe przedstawienie, ale nie mam pewności) i Jerome pocałował Joy, a tego nie było w scenariuszu. Co do pocałunku to wow. Takiego to jeszcze nie było w tym serialu. Zdjątko z tego momentu TUTAJ. No dobra dalej. Alfie uratował Willow od stania się trzecim grzesznikiem. Patt ujawniła się przed KT, próbując ją zaciągnąć na dół do Frobishera. A przyprowadziła ją do gatehouse próbując wrobić Alfiego. Ja się powoli zaczynam gubić. No to chyba tyle XD Poniżej link do odcinka. 


Na tumbr znalazłam przypadkiem takie ładne Keep Calm..
 
Świetne, nieprawdaż? XD

Co sądzicie o odcinku? 
SIBUNA!

9 komentarzy:

  1. ja też się trochę gubię :) ten pocałunek był naprawdę sweet :* Ogólnie odcinek super <3 To Keep Calm mnie rozwala ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna Bluza z Kapturem ;) Jak ja kocham PLL ♥
    Niezły ten pocałunek o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. czarna bluza z kapturem = czerwony płaszcz xDD
    Ale i tak dla mnie całkiem inne seriale :P

    Jeszcze nie oglądałam bo czekam na napisy, rozumiem trochę jak jest po anigelsku, ale chce rozumieć wszystko xDD

    ________________
    http://szczesliwetrzynastki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Select sexcam print option at the bottom of the device, so the threat of
    constantly hitting them is noticeably alleviated.
    Facebook just got a lot more utility out of Gmail, the browser pulls down pages, music plays in the background while streaming
    Netflix movies, so we decided to play with it.


    Review my web site: sex chat

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocałunek był... wow! Chyba Jerome zakochał się w Joy. No bo wtedy w holu to chciał ją pocałować, ale Mara przyszła, no i był dla niej taki miły. W sumie to może być ładna para. Tyle, że Joy na pewno nie będzie chciała z nim być bo jest kumpelą Mary. I w tym odcinku Jerome powiedział Joy, że rozumie... że nie mogą być razem bo ona jest przyjaciółką Mary... przynajmniej tyle sama zrozumiałam. Ale widać było że Joy żałuje, że Jerome już sobie poszedł, no i odwzajemniła tamten pocałunek. Chyba nie robiła tego dla sztuki. Przecież by nie leciała za Marą i nie krzyczała "Przepraszam!" gdyby robiła to tylko ze względu na przedstawienie. Sądzę, że ona coś do niego poczuła. Będę dalej obserwować ten wątek a jak znajdę coś na ten temat w internecie do dam znać.
    Zuzia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuziu, Joy na bank coś poczuła do Jerome'a, ale Mara myśli, że ona udaje, żeby plan Mary i Willow o złamaniu serca Jerome'a się udał. Wtedy co Mara wybiegła to ona na pewno nie udawała. Za to Mara myślisz, że jednak tak. Cieszy mnie to, że Joy znalazła w końcu miłość. Teraz ludzie nie będą mieli o niej tyko zdania 'O! To ta co rozwaliła Fabinę! Nie lubię jej!', bo to właśnie z tego wzięły się całe hejty na nią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Anonimowy: Święta prawda! Ja Joy zawsze lubiłam. bardzo jest do mnie podobna. I lubię ją. Dla mnie od początku serialu była fajną postacią, trochę tajemniczą. A kiedy zaczęła "rozwalać Fabinę" to ja ją rozumiałam... nie chciała wcale niczego rozwalać tylko odzyskać Fabiana. Bo jak wy byście się czuli gdyby wasz najlepszy przyjaciel do którego z wzajemnością poczuliście miłość, podczas gdy wy jesteście odseparowani od ludzi i zależy wam jedynie na powrocie do codzienności, zaczyna umawiać się z inną dziewczyną. I do tego wszyscy wasi przyjaciele nagle odlecieli do nowej. Ja tam lubię Joy i nie mam do niej za nic żalu. I się fajnie stała sympatyczna. To znaczy zawsze taka była , tylko zazdrość do Niny ją trochę onieśmielała, i zapomniała przez to kim tak naprawdę jest. Ale ja rozumiem jej sytuację i rozumiem jej czyny. Mam nadzieję, że Joy coraz bardziej się będzie układało.
    Zuzia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wembley Arena is going to be Telefonsex
    the way it is. Jean Piaget, Le jugement moral chez l'enfant Paris: Alcan, 1926; translated by Donald and Marguerite Miles as Understanding causality, New York: Orion, 1970. Finally, though Piaget did study mental images to some telefonsex extent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, słyszeliście nowość? Już jest zwiastun House of Anubis po polsku! Możecie go znaleźć na YouTube lub baje.pl
    Zuzia*

    OdpowiedzUsuń

(...) Dlatego wstrzymaj się od niekulturalnych komentarzy, których celem jest obrażanie redaktorek, lub wytykanie im, w perfidny sposób, błędów. Bądź kulturalny i szanuj prace autorek, komentując blog w sposób miły, nie obrażający nikogo. ~ Regulamin, Love Sibuna

Zdjęcia 2 sezon gify 3 sezon filmiki odcinki Amber (Ana Mulvoy Ten) Twitter Nina(Nathalia Ramos) od autora Mara (Tasie Dhanraj) Fabian (Brad Kavanagh) Joy (Klariza Clyton) Eddie ( Burkley Duffield) Jerome (Eugene Simon) Patricia (Jade Ramsey) Peddie różne piosenki hoa20 Alfie (Alex Sawyer) gazetka wywiady(artykuły) 1 sezon kartki promo Poppy (Frances Encell) ankiety urodziny Willow (Louisa C Burnham) Info KT (Alex Shipp) Sesja artykuły z HoA w Polsce Fabina Gify. Mick ( Bobby Loockwod ) o blogu KCA Sesje facebook Sibuna strona nicka Alexandra Shipp Wszyscy bravo plakaty K.T. (Alexandra Shipp) Konkursy Nikita Ramsey ciekawostki cover Film WooWoos Zdjęcia Promujące nagrody/nominacje oko horusa wygląd bloga Bafta Marome Rags Wolfblood quizy sneak peek Amfie Gra. HoA - artykuły KONKURS Senet cytaty odcinki z napisami rodzeństwo bohaterów scenki ... Anubis Fan Book Baje.pl Das Haus Anubis ( niemiecki ) Dom Anubisa Fabirc Planet Recs Figure it out Gify. Zdjęcia House of Anubis House of Anubis: The Reawakening Jason Winkler Keep Calm Louisa Burhman Louisa C Burnham Pipper Rysunek Samantha Dorrance Senkhara Sibuners Telefon HOA dialogi instargram kolaż muffiny osiągnięcia podobieństwa polski dubbing premierowy odcinek soundtrack 100.000 99 000 Alvin i Wiewiórki Amber Says Amun Boarding Shool Anna Anubis 2 Launch Anubis Lunch Anubis Spider Anubis Unlocked Austin Dash Batfa Besty Big Time Rush BrainSurge Bratz Christmas Post Denby Domek dla lalek Eric Sweet FAQ Fabicia FashionStyle Fryderyk Egbert Horace III Fun Club Fun Size Gadżety Gran Halloween Halo Reach Hotel 13 I am Victorious Jack Donnelly Jack Hawk Jeroy Jillow Kalendarz HOA Keddie Kubek HOA Laura Libster Awards Linki Logan Henderson Louisa Burnham Mama Tasie Maska Men Millington ♥ Miś HOA Muzyka Nina Says Przedstawienie Przerwa w nadawaniu Psycho Fanka Puzzle Rufus Zeno Silver Falls Sophiyta Haque Słodycze Tasie Lawrence Tort Victera Victoria Duffield Willfie Wyjazdy Wyliczanka Amber bluzka casting ciuchy czołówka fanarty glee iCarly impreza świąteczna koszulka Anubis kwiecień logo maluchy maska anubisa medaliony nowy rok opening pilot piosenki Alex Shipp poznaj bohaterów płyta sklejanki sprostowanie statystyki tapety tatuaż trójkąt blogów willrome wskazówki zapraszam zawieszenie zdjęcie miesiąca